Summer 08

Jag städade klart mitt rum för en stund sedan. Jag möblerade även om också. Lite ändring i rummet skadar aldrig.
Jag har hunnit med rätt mycket idag, det känns skönt! Klockan är strax bara elva på morgonen och jag har en hel dag framför mig. Men skönt och ha vissa saker gjorda, då kan jag bara chilla resten av dagen.
Ifall, när jag städade så hittade jag bilder sedan sommaren o8 och bilder ifrån systers student. Jag hade tagit bilderna med kameran, fast skrev ut bilderna på Expert alltså.
Jag saknar det så otroligt mycket, shit! Den 12e juni tog syster studenten och 13e juni slutade jag 7an.
Det var två mycket bra dagar. Sommaren gick väldigt fort, kanske för att jag var utomlands hela tiden typ.
Men endå, jag saknar det så jävla mycket och jag längtar ännu mer till sommaren 09. Jag ska ha så jävla kul! =)

      




Sådant borde man skriva när man börjar blogga egentligen, men jag gör det nu istället.
Jag är en tjej på 14 år som älskar att leva livet.
Om dagarna så går jag i skolan och pluggar. Jag går Musik/Idrottsklass på Ängskolan.
7an gick väldigt fort, fick våra omdömmen och gick på sommarlov. Året gick väldigt fort.
Efter sommaren, så började jag 8an. Har gått i 8an i 6 månader och jag trivs jättebra.
Jag har även en jättehärlig klass! När jag inte går i skolan, dvs på helgerna och efter skolan så brukar jag oftast plugga, vara med vänner eller helt enkelt chilla.
Förr 10 månader sedan, intresserade jag mig även av något jag aldrig trodde att jag skulle intressera mig för.
Jag lärde mig att skejta, eller dvs Alex lärde mig att skejta. Det är så roligt, om man inte ramlar och skadar sig då.
Det gör förbannat ont!  Har inte skejtat på ett bra tag nu, men vädret är inte heller det bästa.
Jag bor med min familj i Skene. Den består av mina underbara föräldrar, Nadja & Hussein. Och, fyra syskon som jag älskar otroligt mycket!



Nu ska jag hoppa i duschen och ta ett underbart bad. Vi hörs, pusshej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0