Söndagkväll.

Ena sekunden är jag varm och andra sekunden så fryser jag. Mamma tror att jag har feber och det har hon nog rätt i. Jaja, kollade på Rob and Big inan. Asså, dem två killarna är nog de roligaste som visas på TV. Deras serie är helt otrolig! Dem skulle jag verkligen vilja träffa! Kollade nyss in på Kenzas blogg och hon har ju designat en jacka. Och, hon har lagt upp bilder på jackan och den är så fin. Kollade även vart man kan köpa dem i Sverige, och det visade sig att de går att köpa i Göteborg. Vilken tur jag har. Skulle vilja ha en sådan. Får snart ta och bli ett snack med mina föräldrar. Usch, nu blev jag jättevarm igen. Jag är jättesugen på semlor, Samah ska till affären och köpa lite grejer nu, sedan göra semlor. Så gott! Jag har ätit väldigt onyttigt i helgen, men whatever. Vi hörs, puss och kram!

                                                                                               Rob and Big!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0