Slingat håret.

Yes, nu har jag äntligen slingat klart håret. Det blev mer blont/guldigt, och jag älskar det!
Hade ju guldiga slingor förre jag slingade håret, men nu syns det ännu mer. Det är snyggt.
Nu ska jag inte färga mitt hår på ett bra tag, det måste få vila. Förra året färgade jag mitt hår i en månad.
Jag färgade det ungefär två gånger på en dag och ni kan ju bara undra hur jävla slitet det blev.
Det var min färga-håret-blont-månad. haha, jag skulle gjort det hos frisören istället.. Men jag fick ett så jävla bra resultat till slut. Det blev platinablont och jag ÄLSKADE det!
Ja juste, våran plattång har gått sönder. Och, jag har faktist ingen aning om vem som har gjort det.
Hittade den under sängen, sladdarna var isär och plattången var delad på mitten. Var lite skumt faktist.
Men nu har Samah beställt en ny, som tur va! =)
Jag ska kolla om det går att kolla på Skins nu. Jag har lite grejer att skriva i bloggen om sommaren senare. höhö
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0