Samah, TVn och laptopen.

Jag har blivit besatt, folk! Jag älskar laptopen, den är liksom min ägodel just nu. haha! Jag gör inte så mycket, är med Samah just nu. Jag bloggar och hon plattar hennes hår. Väntar på min halvsyster, Alexandra. Hon är underbar, hon ska klippa snelugg på mej och Samah. Fast jag vet inte om jag vågar klippa min lugg mer.. Ångest! Dock, funderade jag och Samah på om jag ens kan klippa min lugg mer, den är ju redan så klippt. Butbut, vi får la se. Jag är lite småtrött faktist, ska strax ta och äta tacos. Fan vad gott, mums! Som efterätt får det bli gammaldags vaniljglass med fruktcoktails! Som ni förstår, jag har ju skrivit tidigare om löftet jag, Zara och Steph hade. Att inte äta onyttigt. Yeah, det gick åt skogen och jag drog mej ut efter en dag. Så jag unnar mig faktist att äta onyttigt idag, jag förtjänar det! Så, med andra ord så får jag inte äta onyttigt imorgon. Jag vill börja träna på gym, men man måste la vara femton år, har jag för mig. Måste undersöka detta, vill ju ha en skit snygg kropp tills sommaren! ;) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0