Regniga tisdag.

Hej igen! Skoldagen gick rätt så segt idag, sista lektionen på b-språken var det ju värst. Jag och Ulla kom tio minuter försent, för att jag hängde med henne upp och rökte. Läraren tog det ifall lugnt, sedan så skrattade vi hela lektionen. Vilket liv det var, och det märktes på läraren hur less hon blev. Men tillslut så skärpte jag till mej, men det går ju självklart inte och få tyst på Gabbi, Ulla och Emil. haha, jag älskar våra b-språk lektioner. Dock varierar det om vi är tysta eller pratar. Jag slutade ifall vid två och efter det gick jag, Ulla och Cely och köpte mat och chips. När jag kom hem från skolan, så hoppade jag in i duschen och sedan åt jag. Nu ska jag strax kolla på One tree hill. Jag är lite små trött, men ska försöka att hålla mej uppe hela dagen. Jag måste även plugga lite, har ju engelska läxa tills imorgon.
Jag hoppas att det blir ett skrivtligt förhör, jag är bäst på sådana. Fast det kan ju också bero på att jag inte haft så många muntliga förhör. Jag, Amanda och Cely fick inte gjort någonting på våran fördjupningsuppgift i SO.
Vi arbetar med " Kristna kyrkan " och vad präster tycker om trohet, äktenskap, dödshjälp, homosexualitet osv.
Det är väldigt intressant, för sedan ska vi även redovisa det för klassen. Men det ska vara klart i maj, som jag skrev tidigare.  Oh, jag älskade det jag hade på mig idag. Hade Samahs skinnjacka, röd skjorta, mina Metallica tights och kängor till. Det var så äckligt snyggt! Jag älskar min stil. Min kamera är borta, så tyvärr kan jag ej ta bilder, men så fort jag hittat den igen, så ska jag slänga upp bilder på " dagens klädsel " . Det gick ju nämligen inte så bra förra gången.
 Vi hörs, puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0