Otroligt!

Det är då jävla otroligt hur äckligt snygga mulatt killar kan vara. Finns inga ord för hur jävla snygga dem är. Och, då menar jag inte alla mulatt killar, utan bara vissa. Det bara skriker dreeeegel! ;) haha. Jag, Zara och Steph har precis varit inne på www.youtube.com och kollat på massa snygga mulatt killar som dansat. Helt gudomligt och otroligt. Steph är ju största favoriten av mulatt killar and she love them. Det är liksom hon och dem mot världen. haha! Nu är Zara och följer Steph hem, så jag tänkte sätta mig och blogga lite. Ligger i sängen med laptopen. Skrev ju i tidigare inlägget att jag skulle lägga mig direkt efter att jag gjort de saker jag behövde göra, men fastnade vid datorn när de var inne och kollade på www.youtube.com .  Vid nio tiden inan, så satt jag, Zara och Steph i mitt rum och kollade på TV, då vi hörde någon dra i handtaget. Och, det var verkligen ingen annan i huset förutom vi. Och, det var så äckligt. Vi hörde det alla tre och blev helt paff. Det är lite läskigt, för jag har alltid tyckt att det spökar lite i detta huset och det finns även en förbannelse över detta huset. Nej, men så hemskt är det faktist inte. Händer så sällan så att man knappast märker av det. Läste nyss mitt horoskop och det stämde in väldigt rätt. Det är min tur att leva livet på sommaren står det och att allt kommer att vända då och bli hur bra som helst. Jadu, jag hoppas att det blir så och får la lita på det. Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0