Onsdagkväll.

Hej hej! Är just nu med Zara och Steph, vi sitter och kollar på Top Model. Har ni märkt vilken snygg hårfärg Tyra Banks har? En sådan färg vill jag ha i håret. Det verkligen lyser om henne. Klockan halv tio så börjar det ett program om fotbollsspelaren Cristiano Ronaldo på Sportkanalen. Han är ju bara för snygg, så vi ska kolla på det och efteråt så blir det den omtalade filmen som Samah har skrivit om i sin blogg. Eden Lake heter den och jag har hört att den är JÄTTE äcklig, och det kan jag nästan tänka mej. Det är ju 18 års gräns på den och jag har sett trailern och det var inte så kul. Vet inte riktigt om jag vågar, den är ju sådär som i filmen igår.. Lite sytlig, äcklig och inte läskig. Men jag ska kolla med dom andra, så får vi se hur länge jag törs att kolla. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0