Onsdag.

Hej igen! Nu har jag duschat. Har även städat mitt rum. Nu är det rent igen, gud så skönt. Jag förstår inte hur det lyckas bli så stökigt, varje gång jag städat. Seriöst! Det är otroligt. Fast det kan ju bero på att det alltid är folk i mitt rum också. Sitter just nu ensam hemma, eller ah med Zara fast hon sover i andrs rummet. Lillebror hade tandläkartid, så mamma och pappa åkte med honom dit. Jag kollar på Ellen DS och Våra bästa år. Jag kan inte förtstå att Våra bästa år fortfarande visas på TV, det har ju visats i evigheter. Och det kan dom fortsätta med, för det är bra. Väntar på att Robert Pattinson ska vara med i Ellen DS. Han är ju så vacker! Jag hängde upp min James Dean tavla inan, eller det var Samah som köpte den eller fick den av någon. Fast eftersom vi endå bor i samma lägenhet, så hängde jag upp tavlan i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0