One tree hill

Det är ju så jävla bra! Kollade nyss klart på det, det går ju på 5:an varje dag nu. Eller, det har hållit på i  ett bra tag nu. Och dessa nya avsnitt då Jamie är med, är ju så otroligt bra. Jag älskar serien! Peyton och Lucas är ju otroligt fina tillsammans, fy! Alla i serien är otroligt bra, finns ingen som man tycker om mer eller mindre. Alla är lika härliga! Sitter just nu och lyssnar på Robert Pattinson - Never Think. Han har så underbart fin röst! Fy.. skulle kunna börja gråta till hans låtar. Så fina är dem. Samah håller på att rensa garderoben och lägger undan kläder som vi inte använder just nu, så att vi får in andra kläder sålänge. Vi har ju så jävla mycket kläder, att jag inte vet vart allt kommer ifrån. Jag klagar till och med ibland på att vi har för LITE kläder. Men då vet jag inte vad jag tänker med när jag säger det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0