Neeeeeeeeeeeej!

Kom precis hem från Kinna, det blev systemet och både jag, Zara och Steph unnade oss lite idag.. Så vi köpte sprit. Fick bli vin, cider och öl. Vi ska röka vattenpipa och sådant här ikväll. Gött som fan, för vet ni vad?! Om ungefär femton minuter så står CHRIS BROWN på Hovet och uppträder. Asså, jag sitter just nu och lyssnar på hans låtar och vill ba dö nästan. Fyfan, vi skulle ju dit egentligen men fanns inga biljetter. Fy, usch och blä! Jag vill ju verkligen se honom!! Jaja, slut på att deppa... Nu ska jag till Willys med Zara och köpa mums. Jag förtjänar det, för att på något sätt så vill gud straffa mig för att jag inte får se Chris Brown. Fy skäms på dej!! haha... Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-23 @ 21:49:53
URL: http://thereandthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0