Jahopp.

Klockan är sju på morgonen, och jag har faktist inte lagt mig än.
Har inte varit trött, har kollat på massa serier och gamla bilder istället.
Tog precis bort mitt smink, och varje gång jag tar bort sminket, så blir jag lite trött.
Men, det är la endå ingen ide att lägga sig nu och sova bort hela dagen.
För att idag är det Vänner maraton på kanal 5 och börjar fem över nio och slutar halv sju. Serien är ju så sjukt rolig och bra!
Efter det ska jag börja gå mot stationen, där jag ska möta Zara och Steph som kommer med tåget från Kristianstad klockan sju.
Sedan tar det ju en stund inan man är hemma och så, sedan klockan åtta är Victoria's Secret Fashion Show.
Har redan sett lite avsnitt på youtube.com, men ska bli kul och se hela programmet.
Har en tradion att alltid följa det. Ett måste liksom.
Nej, nu ska jag ta och lägga mig och sova i ungefär två timmar. Ska bara sätta på larmet på min TV först.
Puss och kram, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0