Jag borde inte ens blogga,

utan jag borde ligga i sängen och vila. Men det har jag gjort, har satt på värmen i mitt rum så att det blir varmt och gott. Är inte trött, men har otroligt ont i mitt huvud, känns  som att det ska sprängas. Shit! Mina föräldrar är också lite sjuka, så det kanske är dem som har smittat mej. Är jättevit i ansiktet och ser ut som om jag legat på sjukhus i veckor. Jag kollade nyss på Jersey Girl och på pauserna blev det P3 Galan. Men nu börjar det någon till film på TV3, som jag ska kolla på.  Och, förhoppningsvis så somnar jag också. Mina revben gör jätteont, kan kanske bero på att jag knappast ätit idag eller något, har faktist ingen aning. Men nu ska jag ta en alvedon, usch det är så äckligt, ta på mig tjocka tröjor och krypa ner i min goa säng. Tänk vad allt skulle vara lätt om jag  hade en sömntablett just nu. Tjingeling! Mår jag bättre sedan, så måste jag få skriva ner en sak som vi disskuterade i fredags! Om kvinnor som slår män, och tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0