Jag är trött!

Klockan är strax tjugo i elva och jag är så otroligt slö i kroppen och är väldigt trött.
Ovanligt tycker jag, jag som kan vara uppe till halv sju på morgonen liksom.
Har vänt på dygnen de senaste två veckorna och det är så jävla kasst.. Jag har ju skola som börjar om en vecka, och då måste jag lägga mej vid elva tiden varje kväll.
Har nog inte fått sova riktigt dessa två veckor, antingen har jag inte sovit alls på nätterna, eller så har jag gått upp tidigt.
Imorgon får vi massa gäster hit från Göteborg, så mamma och pappa ska upp redan vid nio på morgonen för att börja laga massa mat och så.
På lördag ska jag och Zara åka in till Göteborg med föräldrarna, äta middag och hälsa på några av deras vänner.
Så ska de sova över i Göteborg, så åker jag och Zara hem på kvällen.
Jag ska nog hoppa i sängen nu och kolla om det börjar något bra på TV. Annars är det läggdags som gäller.
Säger god natt härifrån.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0