Jag är svarthårig!

Jag måste säga att jag ser riktigt snygg ut i svart hår. För jag är ju så himla blek i ansiktet och när man har rött läppstift, så blir det ännu snyggare. Jag är ifall svarthårig nu och jag ångrar det inte. hihi! Väntar på att Zara eller Samah ska lägga in min hårförlägning nu. Oh, har inte haft det på ett bra tag. Jag saknar och ha långt hår. Var i affären inan med Zara och köpte hårfärg, samtidigt köpte vi kakor och middag till oss. Det fick bli pasta och det var så gött. Mamma och pappa kom även hem inan. Ingen skillnad, förutom att man kan ha sådan jävla hög musik när dem icke är hemma. Jag ska ut med Lavi, Nicole, Cely och Ulla senare. Fast, jag tror att dem ska vara ute och det är så äckligt kallt ute just nu. Tror dock till och med att det regnar?.. usch, inget vidare. Nu ska jag gå. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0