Jag är duktig..

Trodde inte alls att det skulle bli något pluggande idag. Jag satte mig och kollade på TV inan och tänkte ba " varför slösar jag bort tiden genom att kolla på TV, när jag lika bra kan plugga " .. Och, ja! Jag började att plugga också. Eller ah, jag renskrivde Intervjun med Hussein, min pappa. Inledningen, avslutning, Innehållsförteckningen och jag påbörjade lite med min framsida. Det tog mej ungefär fyra timmar att renskriva allt, men jag läste inte igenom alla heller. Men jag tänkte att jag skulle göra det i skolan imorgon. För jag har säkert gjort stavfel lite här och där. Men gött och ha skrivit det klart på datorn ifall. Har börjat med " Menningarna " till bildarkivet också. Måste säga att min pappa såg la inte så dålig ut när han var ung.. haha usch, vad jag är äcklig. Nej, men han var väldig vältränad och så. Såg stilig ut! =) Han är ju trots allt min pappa, förstår varför jag fått min skönhet. haha, nej jag skoja! Men som ni förstår, så ska man egentligen intervjua en äldre släkting, men eftersom jag inte har någon äldre släkting i Sverige, så fick jag tillslut intervjua min pappa och det gick lika bra det. Ska bli intressant och se hur arbetet ser ut när det är klart för att lämnas in. Jag sak satsa på ett högre betyg än G. Vill ju få åtminstonde VG eller MVG på det. Annars blir jag besviken på mig själv.. Jag ska ifall strax sätta mej vid TVn. Vänner börjar ju och alla vet att jag aldrig missar Vänner, om det inte är för något jätteviktigt. Nu ska jag gå. Men vi hörs. Puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0