Ingen rubrik

Hej på er. Pappa kom hem inan och han sover just nu, vilket min lillebror även gör.  Eftersom att han har cup imorgon och ska upp vid sex på morgonen. Så jag är just nu i min och Samahs lägenhet helt ensam. Det är härligt! Ulla skulle vara med sin familj idag, dvs mamma och lillasyster. Eftersom att hennes lillasyster nästan aldrig är här och hälsar på, så förstår jag att hennes mamma ville att dem tre skulle vara med varandra. Den familjen är ju bara så härlig, tycker om dem så. =) Kollar ifall på Miss Secret Agent nu. Dem visar både 1:an och 2:an. Väntar på att 2:an ska börja, tror nog inte att jag har sett den. Ifall inte vad jag kommer ihåg. Köpte massa mumsmums inan. Jag har blivit besatt och måste ta och ändra på mig. Fy på mig! Men, ibland får man la unna sig lite, men inte för ofta som mig. Jag som knappt tränar också. Kan la bli då och då, men inte alls ofta. Nu ska jag fortsätta att kolla. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0