Ingen rubrik.

Hello! Jag är tillbaka. Vänner var lika bra och rolig, som alltid. Jag ska strax sätta mej i soffan med mina goda jordgubbar och kolla på filmen Loser. Den är sådär nördigt bra! haha =) Försöker även fundera ut vad jag ska ha på mej i skolan imorgon. Blä, varför måste kläder finnas ibland.. Jag är helt tom i huvudet och borde inte tänka på kläder. Jag får ta och fråga Samah. Imorgon 14.00 så ska jag till tandläkaren. Oh my! Jag är rädd för tandläkaren.. haha! Så jag missar b-språken imorgon och tiden med Inger. Hon kommer typ... hum, döda mig.. ah, det låter som det ordet jag sökte efter. Nej, nu ska jag sjunga klart på Chris Brown - Forever och sedan sätta mig i soffan. Vi hörs imorgon! Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0