Ingen rubrik

Dem andra ska åka in till Borås, men själv har jag ingen lust alls. Men dem kommer tillbaka senare på dagen, och då hade vi tänkt och umgås allihopa. Blir nog roligt, om det blir av. Jag sitter fortfarande i sängen med laptopen, musik och en isglass denna gången. Sminkade mej för en stund lite, fick bara bli lite mascara. Jag ska faktist färga håret svart idag och sätta in hårförlägning.. Fick den iden inan och jag kan inte släppa taget om den iden. Trots det, så borde jag icke färga håret alls eller lägga in hårförlägning.. Men jag kan ju förbaskat inte hålla mig! När jag vet att jag har svart, långt och snygg hårförlägning hemma. Den bara ligger där och skriker " TA MIG! " Ja, då går det icke och hålla sig. Jag vill inte ens veta vad mina föräldrar kommer tycka om detta, de vill inte att jag ska fräga håret mer på ett bra tag och verkligen inte lägga in håförlägning.. Menmen, det är ju mitt val som sagt. haha! Jag är trött och funderar på att lägga mig, men det är ingen ide för jag ska möta Samah om ca. en timma. Ulla kommer nog över senare också. Nu ska jag gå bort från datorn. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas att du får en trevlig helg, av det som är kvar =)

2009-01-24 @ 15:50:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0