I'm back!

Hej hej igen! Jag var som sagt deprimerad inan och är det lite just nu också.. För min man Chris Brown är i Stockholm. Anyway, efter att jag och Zara hade varit i Willy's så träffade vi Lavi och Nicole. Vi stannade en stund och pratade med dem. Sedan gick Zara hem, och jag stannade. Vi satt i svalen och snackade i hur länge som helst. Kom precis hem faktist. Det var as trevligt! Cely kom även ut efter en stund också. Jag tycker om dessa tjejer jättemycket. Verkligen! Nicole skulle hem, men fick stanna i en timma till, så vi skulle dra upp till Lavi för att det var så kallt ute. Men jag hade ju som sagt lovat Zara och Steph att vara med dom, vi ska ju dricka, chilla, lyssna musik och röka vattenpipa. Det ska bli gött! Så vi ska nog imorgon istället åka till Borås. Ska bli roligt, har inte riktigt umgåtts med dom på ett bra tag. Lavi, Nicole och Cely asså. Jag är ifall hemma nu, är lite si och sådär trött. Har redan öppnat min första cider, men planerar inte heller och bli full ikväll.. Utan bara för att det ska vara chill. Nu orkar jag inte skriva mer, men tas det bilder under kvällen, så laddar jag upp dem imorgon! Puss och kram, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0