Helluuu!

Hej bloggen! Vad har ni för er? Jag laddade precis upp en bild på bilddagboken där jag uttryckte mig lite. Det behövdes nog, för det finns mycket jag vill säga. haha! Det blev ifall en liten text av att vissa människor är så äckligt blåsta och även dumma. Nu menar jag inte alla, utan vissa. Man ska som sagt aldrig dra ALLA över en gräns. Right? Sedan att jag varit sjuk hela veckan och det ska bli så gött med skolan imorgon. Att alla som får träffa Chris Brown kan fan gå och dö lyckliga.. Era jävlar! Ops, nu blev det många fula ord.  Dock att Alex hade åkt till Danmark och jag hade kick för att färga mitt hår. Nej, men ah det var la lite si och sådär jag skrev. Annars gör jag inte så mycket, var precis i köket och kollade vad mamma höll på med och hon gjorde pizza. Det såg faktist gott ut. Ska strax sätta mej och kolla på TV med sjuklingen Samah. Rättade sagt, så är typ hela min familj sjuk förutom jag, pappa, mamma och broshan. Jag misstänker att jag har smittat dem andra, för det började ju med att broshan smittade mamma och pappa och så gick det vidare. Ikväll är det en film om Hitler, ska verkligen kolla på det. Det är ju verkligen så intressant! ( Det lät nog ironiskt, men det var det inte. ) Broshan tar snart sitt körkort, fattar ni vad underbart det kommer att bli. Bara att slå ett samtal, så har man förmodligen skjuts. Dear brother! =) Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0