god natt!

Hello.. Detta får bli sista inlägget för idag. Var ute med Zara inan, vi var även och köpte godis och redbull. Oh, vi har ätit så onyttigt det senaste. Det är det värsta med att ha pengar.. man slösar upp dem på bara onödiga saker. Vilket jag tycker  är väldigt synd.. Dem kan ju va behövliga till andra saker. Jag ska ifall strax äta tacosgratäng.. Låter gott det! haha.. Imorgon är det tisdag och vanligtvis så brukar jag älska tisdagar.. Men nu har vi träslöjd och det är det värsta jag vet. Det är så tråkigt, onödigt och allmänt ONÖDIGT igen.. Vafan! Men jag slutar ifall vid 2 tiden imorgon. Och, när jag kommer hem hade jag tänkt att renskriva " Så levde man förr " arbetet på datorn. Ska börja att renskriva intervjun på datorn. På onsdag blir det tandläkaren.. noooo! Men tyvärr så måste jag gå. haha.. Vi hörs imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0