God morgon!

God morgon på er! Jag vaknade för en stund sedan, var några arbetare här och skulle kolla på våran toa i Samahs och min lägenhet. Dom skall göra om den eller någonting. Kollar just nu på Top Model Australia. Det är inte sådär bra, hatar programledaren och domarna där. Jag ligger bara i sängen och med laptopen, inget vidare skoj när jag egentligen kan sitta i skolan. Men det får jag icke göra. Men jag har ju blivit mycket bättre nu, och fasten jag hostar och så, så kan jag nog endå gå till skolan. Det är ju inte så himla farligt. Funderar på att hoppa in i duschen nu strax. Jag ändrade ju min tandläkaretid förra gången jag hade det, så ringde dem idag och det var Samah som svarade. Och, jag fick en ny tid på fredag, klockan halv nio. Och, jag blev så arg. För på fredag morgon har vi ju parlamentet och det tänker jag inte missa. Dock, så hatar jag att ringa till tandläkaren och ändra tider. Känns som att jag gjort det alldeles för många gånger och det är väldigt pinsamt. Så åh, fan! Men har jag något val? haha, nej.. så jag får la ta och ringa. Som ni förstår, så tycker jag inte om tandläkaren. Hur gött är det egentligen att någon har sina händer i din mun med massa grejer, dessutom är den lukten den äckligaste som finns inne hos tandläkarna. På tal om annat, så beräknas det att jag får en ny kusin inom en vecka. Åh, ska bli så roligt! Jag hoppas verkligen att det blir en pojke, för dem har inte avslöjat vad könet blir än. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0