God morgon!

Hallå! Jag vaknade vid elva tiden i morse och hoppade in i duschen direkt. Sedan såg jag att Lavi hade skrivit på msn, tror det blir Borås. Eller, vafan jag har ingen aning! haha.. Jag har ifall inte fixat mig något, och är inte direkt på det humöret heller. Har nog fått i mig fööör lite sömn. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag. Gick in till Zarahs rum inan och hon sov så djupt. Gick inte ens och få väck på henne, men ska låta stakaren sova. Tror hon kom hem vid 6 tiden i morse. Får la se och höra om dem hade det trevligt igår kväll. Jag sitter i sängen just nu med laptopen, och lyssnar på Chris Brown med låten Forever. När jag lyssnar på den låten så kommer det upp massa minnen sedan vi var i Tunisien. Det var där jag hörde denna låten första gången och blev helt kär i den. Den är så fantastiskt bra! Vi hörs senare, puss och kram! =)

Gårdagens klädsel :






Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt tröja

2009-01-24 @ 18:29:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0