Girlicious

Hej på er, igen! Har precis kollat klart på Pussycat dolls, där de söker artister/dansare som ska bilda en ny grupp som ska heta Girlicious. Men dessa avsnitt är ju verkligen jättegamla, för gruppen bildades ju för as längesedan och jag såg dem redan för ungefär ett år sedan om inte längre. Dom är ifall sjukt bra och sjukt snygga. Jag, Steph, Zara och Samah hörde dem första gången i Tunisien. Vi var på hotellrummet och skulle fixa oss och satte på musik kanalen och då kom videon Like Me med Girlicious. Och, den kom verkligen varje kväll på TV medans vi fixade oss och flera gånger också. Den är en låt värd att minnas och den är super bra. Till slut döpte vi oss till dem. haha! ( på skoj. ) Ifall, jag sitter här vid datorn medans Samah plattar håret, jag ska strax också platta håret, men måste vänta tills Samah är klar med plattången. Duschade inan, det var gött. Har märkt att mitt hår nästan aldrig blir smutsigt när jag har hårförlägningen. Det är ju gött som fan. Men det kan klia som attans när man har hårförlägning, speciellt om man limmat fast det. Lite jobbig, men man får stå ut om man vill vara snygg. Fick nyss reda på att broshan är i Göteborg och ska sova där och Samah ska till hennes pojkvän ikväll. Och min lillebror är hemma, vilket betyder att jag ska vara barnvakt ikväll eller.. Eh, noo!!!!! haha. Nu ska jag höra av mig till Ulla och se om hon har kommit hem. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0