From The Hills to The City.

Jag sitter just nu och lyssnar på The Killers - Human. Den låten är bara för bra! Läste på Stephs blogg inan, och där såg jag att Whitney från The Hills, har gått över till The City och fått göra en egen serie. Gud, så kul för henne! Hon är ju så bra! Så jag kollade nyss klart på två avsnitt, dem var så jäkla bra. Har två avsnitt kvar, men de besparar jag tills imorgon för jag ska strax kolla på Vänner. Men jag tycker om The Hills väldigt mycket, och The City är ju väldigt likt The Hills, så det är ju jättebra. Ska bli kul när de börjar visa det på TV! Ikväll är det Lars Winnerbäck på SVT 1 21.00. Missa inte det, han har ju så fina låtar.  Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0