En tråkig fredagkväll.

Jag fick precis reda på att mina föräldrar åker till Göteborg imorgon och kommer hem på tisdagkväll.
Vad underbart! Jag och Zara börjar tveka på om vi ska åka med imorgon eller inte, men det återstår och se.
De vill gärna att vi ska åka med och hälsa på några av deras kompisar.
Min farbror och min kusin var här en stund inan, men de har åkt hem nu. Och, pappa körde hem dem, så fick jag låna de gamla Monopol spelet. Det jag har hemma, är inte så jätteroligt.
Mycket roligare att spela med pengar, än att spela med bankkort.
Så ikväll blir det ännu en Monopol kväll inklusvie va med Z & S.
Mamma & pappa är och handlar nu, sedan ska jag och Zara sticka upp till Videomix ( hemmakväll ) och köpa godis.
Hmm, mycket mer än så har la jag inte och skriva. Mitt tangentbord funkar lite då och då nu, men pallar inte sitta inne vid min dator, så jag sitter på broshans. Jag älskar hans tangentbord!
Nu ska jag sticka, men vi hörs nog ikväll! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0