En bra dag.

Det har varit en bra dag, dock så är jag väldigt trött nu och funderar på att lägga mig. Men först blir det ett besök uppe vid Frölich. Gött! Jag och Lavi gick ifall inan till Ulla och det var mycket trevligt. Som alltid! Vi skrattade så otroligt mycket, det är liksom något man alltid gör när man är med dem. Och, det roligaste är ju att man skrattar hela tiden också. Går typ någon minut bara och sedan är de igång igen. Dem är bara för härliga! Vi satt och pratade om allt och rökte. Sedan vid halv åtta gick jag och Lavi hem till mej. Vi kollade på Vänner och så, sedan gick hon hem. Och nu sitter jag här. Känner mig väldigt trött och ögonen svider. I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, det är ju redan fredag imorgon. Vafan, jag vill på hemmafest och ha hur jävla kul som helst. Dricka och ha en jävla bra fylla! Tänk vad det skulle sitta underbart på en fredag eller lördag kväll. Åh! Jag kan ju fortsätta drömma om det lite.. =) Vi hörs imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0