Dagen har gått fort..

Dagen har gått så fort och det är så härligt. Jag vaknade vid tio tiden i morse av att en viss person messade mig. Men somnade sedan om väldigt fort. Gick upp för någon timma sedan och hoppade i duschen. Idag ska jag inte göra något alls, bara ta det lugnt. För den delen, så är jag väldigt seg idag. Men blir nog Napoli med Zara senare. Mums! =) Jag hade ifall en kanon kväll igår och en kanon helg också! Det var nog den roligaste helgen på ett bra tag. Nästa måndag så fyller Steph 20 år och de ska fira henne i helgen. Dom kanske ska till Stockholm och jag funderar på att åka med? hmm.. hade ju inte varit fel. Det är ifall lov om 2 veckor, jag kan ju inte vara den enda som tycker att tiden har gått så jävla fort? Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0