8 Januari - Skolstart

Hello you!
Dagen har varit bra, förutom sista lektionen som var lite jobbig eftersom att jag var så sömnig. Men nu är jag rätt så pigg!
Började dagen med idrott, jag var inte med. Så jag, Madelene, Anna och Sara var domare.
Efter det hade jag en timma rast, sedan engelska, b-språk, lunch, matte och sista lektionen blev HK.
HKn var lite sådär jobbig, för vi hade inte förberätt oss på att göra en redovisning riktigt.
Vi var ungefär 8 eller 9 styckna i våran grupp. Jag & Cely räknade ifall ihop priserna och gick runt i affären.
Det var liksom vårat jobb, eller det som vi skulle göra eftersom att vi skulle dela upp arbetet.
Men så bara drar vissa bara därifrån när dem ska göra sitt arbete? Lite dåligt faktist!
Men redovisningen blev inte världens bästa, men vet ej om de sätter betyg på det heller. Men jag är ifall nöjd endå!
Alla gjorde la sitt bästa.
Jag har inget plugg tills imorgon, men har en läxa i engelska tills nästa onsdag. Ska ta hem den imorgon, så att jag kan plugga lite över helgen också.
Ska äta och sedan kolla på TV. Vi hörs kanske senare, annars så hörs vi imorgon. Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0