7 Januari.

Hello you!
Kvällen har tillbringats med Zara och Steph. Vi har snackat om lite saker och framför allt så har vi pratat om sommaren.
De ska ju åka ner till Tunisien i en månad, den 15 juli. Så ska jag komma ner till dem en vecka senare.
Oh, det är en sådan prima ide och det kommer att bli så roligt.
Jag längtar redan!! =) Ska ni själva åka utomlands i sommar någonting folk :)
Vi gör inte så mycket nu, jag bloggar och de andra sitter på sängen bakom mej.
Mamma och pappa kommer även hem idag. Jag börjar ju även skolan imorgon ( torsdag. )
Jag vill verkligen inte, asså seriöst.. usch!! Men vi går ju bara torsdag och fredag, sedan är det helg. Så det går nog förhoppningsvis snabbt.
Kollade på Gossip Girl avsnitt 14 inan, det kom ut igår och det var så bra. Chuck och Blair är ju så söta tillsammans!
Kollade även på Skins, både gamla och nya avsnitten.
Har egentligen tandläkaretid idag som jag skulle ändra igår egentligen, men osmart som jag är.. så glömde jag det.
Jag orkar verkligen inte gå upp så tidigt på morgonen, men jag måste ändå upp tidigt och ändra tiden.
Får la skylla på magsjuka eller något. Jag hittar på något!
Jag som hatar att ringa till tandläkaren och säga sådant. Är alltid mamma eller Samah som får göra det åt mig.
Vi ska strax följa Steph hem, sedan ska jag hem och göra popcorn! haha, jag är inte trött ännu.
Blir säkert att jag är uppe tills tandläkaren öppnar, så kan jag ringa och sedan lägga mej och sova.
Om jag ens lägger mig, måste somna tidigt på onsdagkväll. Ska ju upp kvart i sju på torsdag morgon.
Vi hörs senare, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0