6 Januari.

Jag har ju en tendens att vakna väldigt sent på dagen, så idag vaknade jag vid kvart i sex.
Hela dagen går ju bort om man vaknar så sent och det är inte bra.
Idag ska jag nog inte göra någonting alls, skolan börjar ju om två dagar. Det är väldigt keligt!
Lovet har gått väldigt fort, men det har endå varit ett bra lov. Skulle behöva lite extra lov för att få sova ut lite mer.
Vi börjar med idrott på torsdag morgon, gudars.. försöker gud straffa mej? haha
Edina är ifall här just nu, har inte sett henne på ett bra tag.





Jag ska faktist slinga mitt hår nu, och det blir blonda slingor. Får se vilken effekt det blir i mitt hår.
Men eftersom att jag passar i blont hår, så behöver jag ifall inte oroa mej för det.
Vi hörs ikväll! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0