5 Januari.

Kvällen har tillbringat med Steph och Zara. Vi har kollat på film och även Skins.
Oh, jag älskar Skins. Alla i serien är så sjukt grymma. Speciellt Tony.
Ska ladda ner alla avsnitt imorgon hade jag tänkt.
Idag ( måndag ) ska jag ju som jag skrev i ett tidigare inlägg, umgås med Cely, Julia och Amanda.
Vi ska vara hos Amanda. Jag älskar att vara hos henne, deras hus är så stort och fint.
Vad jag vet så ska vi kolla på film och äta. Men tyvärr så äter jag inget onyttigt från och med idag.
Det är mitt, Zaras och Stephs löfte för detta året. Fast vi får dricka cola, fanta osv.. Men inget annat.
Jag ska hålla detta löftet och klara det. Eller rättade sagt, VI ska hålla detta löftet.
Men jag säger nog god natt nu, så bloggar jag inan jag sticker imorgon.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan vad gör du ?

2009-01-05 @ 03:36:24
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0