3 Januari - Snön har nått Mark!

Vaknade vid elva tiden, sedan kollade jag på The Hills. Det är ju The Hills maraton idag.
Min lillebror och min kusin är här, jävla skitungar vad dom är jobbiga. Asså seriöst, jag förstår inte att de står ut med sig själva.. haha, nej nu är jag taskig! Men åh.
Min lillebror har cup imorgon, så han ska stanna hemma med oss tills på tisdag, då mamma och pappa kommer hem.
Oh, detta leder ju fan inte bra asså. Han har ju ingen jävla respekt alls för äldre, nörd!!!!
Jaja, nyss frågade mamma om vi skulle med till Göteborg eller inte.
Men Samah visste inte om hon skulle med och Zara har inte vaknat än. Så ah, vi får la se hur det blir..
Pusshej, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0