123..

Hello! Jag somnade inan och vaknade för en stund sedan. Shit, asså det är något fel på mig. Jag är ju trött hela jävla tiden och det är icke bra. Funderar på att undersöka detta. Det är sjukt!!
Sorry Steph, tänkte höra av mig till henne nu eftersom att hon inte kommer in på bloggen. Jag satte ifall på TVn och The Guru är på TV just nu. Har sett den filmen förut och den är väldigt rolig! Samah beställde ju en plattång för två veckor sedan ungefär, så fick vi hem ett brev idag och det stog " Du är för ung för att beställa på denna sida. " .. Men jaha, varför inte skriva det inan man beställer då? Jävla idioter, så jävla kasst!! Ursäkta språket, men det är ju sant. Här har man suttit och undrat i två veckor när den ska komma och så kommer det ett jävla brev, det är ju deras plikt att skriva det på sidan inan man beställer. Jaja, släng er i väggen! haha. Nu blev det ett väldigt hatiskt inlägg. :P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0