10 Januari.

Hello you! Igår blev det inget skrivande pga mitt tangentbord. Har prövat och använda andra tagentbord, men det funkar inte. Använder ifall broshans dator, tills syster kommer hem med sin laptop.
Igår var det ifall fredag och jag gick i skolan till kvart över tre. Dagen gick rätt så segt, men på NO lektionen så satt jag, Amanda & Cely utanför klassrummet och bara pratade. Jag är ju klar med inlämmingen i kemi, så nu kan jag bara slappa på lektionerna en vecka framåt. Lämnade ifall in uppgiften igår.
Den roligaste lektionen igår var nog musiken, jag lärde mig att spela piano. Eller, rättade sagt så lärde Bengt mig att spela. Det var väldigt svårt, men det var ju första gången jag hade prövat på det. Och, Bengt sa att det tar tid att lära sig.
När jag kom hem, så åt jag och sedan kollade på TV. Råkade somna i några timmar, sedan väckte lillebroshan mig, eftersom jag hade lovat att kolla på film med honom.
Senare på kvällen kom Samah hem från C och min halvsyster, Alexandra kom över.
Vi pratade lite och kollade på film. Fast Samah var så trött, att hon till slut gick och la sig.
Klockan är strax halv tio och jag har ingen aning om vad jag gör uppe såhär tidigt. Jag är trött, men endå inte.
Brukar vara bra program såhär tidigt på morgonen, så får la se om det är något intressant idag.
Idag ska jag även vara med Cely, Amanda och Julia. Vi ska vara hos Cely, för hon är ensam hemma. Blir nog trevligt! =)
Jag ska sticka nu, men vi hörs nog senare! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0