1 Januari.

Hello you! Mina föräldrar kom hem för någon timma sedan, dem hade handlat massa och  var hur glada som helst över att se mig. haha, jag var ju den enda i familjen som var hemma.
Jag håller på att kolla på Vänner, missade ett avsnitt för att få se på Laguna Beach.
Jag har försökt och få tag i Samah, men hon svarar inte. Men endå messade hon mej typ några minuter förre jag ringde henne.
Hon kom nämligen inte hem igår kväll, så jag antar att hon antingen är hos sin pojkvän eller hos Alex.
Jaja, Zara ringde mej inan också, dem hade haft jättekul i Malmö och dem hade massa att berätta. Åh, me like!!!
Jag är pigg, fick mej lite sömn inan larmet sattes på klockan fem över nio imorse.
Jag ska strax ta på mej, hmm.. undra vad man ska ha på sig idag. Verkar ju vara väldigt kallt ute.
Snart är det Victoria's Secret Fashion Show. åååh, me liiiike ännu mer!
Vi hörs senare, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Nathy

Gott nytt år på dig med:)

2009-01-01 @ 19:44:36
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0