1 Januari - Ett nytt år.

Förra året, 2008 var ett fantastiskt år.
Var så mycket som hände. Jag började på Ängskolan, och gick i musikklass, vilket jag ville göra så jävla mycket.
Hade längtat hela sommaren efter att få göra det. Gick ( går fortfarande) i musikklass i ett och ett halvt år, men sedan blev det bara för mycket, och jag var inte lika intresserad av det. Så nu funderar jag på att byta till något annat. 
Jag har fått nya vänner, skapat massa minnen med dem och vissa av dem är verkligen mitt liv nu.
Jag har varit utomlands tre gånger, och dessa gånger har varit så fantastiska. Jag blev till och med kär utomlands. ( killen bor i Sverige ).
Jag och Zara har kommit varandra väldigt nära, har även blivit ännu bättre kompis med Steph.
Detta året, finns inga ord. Visst, det har varit vissa dåliga dagar också, men detta är nog det bästa året på länge.

Nu är det ett helt nytt år, och jag det kommer att bli så härligt.
Nya minnen, nya händelser och massvis.
Jag har ifall firat nyår med Sami och Ulla. Dem kom till mej vid fem tiden, så började vi fixa oss, drack lite emellan och så.
Sedan så pratade vi, åt middag och hade det mysigt. Vid tolvtiden, så gick vi ut och kollade på när massa smällde raketer, drack och hade det kul.
Lavi och hennes kusin Simona var även med.
Vi var ute en stund, sedan så gick vi in till mej igen. Vi bara pratade massa och jag har saknat att umgås med dem så mycket. Dem gick hem för en liten stund sedan.
Jag är ifall nöjd och hade en bra kväll!
Imorgon kommer mamma och pappa hem, så härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0