090130

Hej! Idag är det fredag och det känns underbart med helg. Dock har jag nog inget att göra idag, så jag tänkte plugga lite eftersom att jag har prov i SO på tisdag. Annars har dagen varit bra faktist. Cely är sjuk, krya på dej! Dagen började med att på morgonen så gick jag till Ulla och var med henne, Oscar och Koffe en stund. Sedan gick vi till skolan. Och, då hade jag studieplanering. Fick sluta efter det, så tog bussen upp till Marks Gymnasium med Victor, Dennis, Koffe, Samantha osv. För vi i musikklassen skulle kolla på någon musikal som Estetprogrammet hade gjort. Den var la helt okej, det var grymt när dem dansade i slutet. Dem var ju så duktiga på att dansa. Musikalen var ifall slut vid halv tolv, då bestämde vi oss för att kolla på någon basket match som höll på i arenahallen. Efter det gick jag och Victor till Lidl, och efter det tog vi bussen till skolan. Då hittade jag Ulla, Robin, Gabbi och några till utanför hemmakväll, så chillade med dem en stund. Efter det hade jag engelska, matte och teknik. Dagen gick rätt så fort, förutom tekniken som var väldigt seg. Arbetade med Sara, sedan gick vi med Erkki för att kolla en grej. Gött, fick ifall sluta tidigare! =) Var hemma vid halv fyra, fick vänta på Ulla och Lavi. Och gissa vem som var i skolan idag.. Joaquin!! =) Det var så kul och få se honom igen. Satt och pratade med honom ett tag. Han är ju så snäll. Synd att han bytte skola bara :/ Men dagen har ifall varit bra och nu börjar det svida i ögona, jag är väldigt trött. Har precis tvättat bort sminket.. Gött! Hade tänk och sminka om mig, men lite onödigt om jag inte vet vad jag ska göra. hehe! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0