090129

Hej! Idag har dagen varit helt okej. Vaknade i morse och orkade verkligen inte gå upp ur sängen. Så jag missade idrotten och började vid tio i tio. Det var härligt! Jag var helt pigg när jag gick upp, kunde bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha på mig, sminket blev perfekt och ännu en sak.. mitt hår va gudomligare än det brukar vara. Jag var så äckligt nöjd. Denna dagen kommer jag att minnas.. haha =) Dagen har ifall gått snabbt och när jag kom hem från skolan, så pluggade jag matte och nu sitter jag här. Ska strax iväg till Ulla med Lavi. Får la se vad vi hittar på. Blir la att vi kommer att snacka om allt mellan himmel och jord. Jag har blivit som Samah, helt besatt av Energi Drink. Det är ju så gott och det enda som får mig att piggna till på morgonen. Jag ska gå nu. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0