090128

Hej på er. Tiden går ju så fort nu för tiden, det är inte sant. Snart är det redan februari. Idag har ifall skoldagen varit bra, trodde musiken skulle suga hårt.. Men, det gjorde den inte. Eller jo, det var la lite tråkigt i början när jag skulle spela gitarr, men så sa Bengt att jag inte behövde det. Så jag och Samantha höll på med andra instrument. Gött, dagen blev räddad! Vi ska till Marks Gymnasium och kolla på någon musikal på fredag med musikklassen. Låter inte så kul, får se om jag hänger på. Vi ska ifall spela på vårkonserten och kultur kalaset. Visst är det kul! =) Jag längtar! Var hos tandläkaren vid två, fast dem tog emot mej ungefär tio över två. Tog ungefär 10 minuter, sedan fick jag gå hem. Jag hade ett enda hål. Så surt! Men dem ska ifall laga den i mars. För att dem hade fullt upp i februari, men de skulle ringa om dem hade en tid över. Shysst! =) Kom ifall hem vid halv tre och hoppade in i duschen. Så gött och ha fått sitt hår tvättat nu. Min farbror är även här. Han gav mej pengar inan, och jag blev ba " what " .. Han ba, " Nej men jag fick så mycket pengar in på kontot idag och jag vet inte vad jag ska göra med dem " .. Men jag tog faktist ej emot dem! För jag vet att jag bara kommer slösa dem på onödiga grejer och det är så fruktansvärt dumt av mig. Men han sa att det var bara att säga till när jag behövde pengar. Han är ju så bäst! Och, att jag inte tog emot dem, var ett stort steg för mig. Jag älskar ju pengar! Men nu har jag bytt om till mjukisbyxor och min favorit tröja. Ska föna och platta håret medans jag kollar på TV. Orkar inte göra någonting idag, känner bara för att sitta hemma. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0