090127

Hej! Dagen har varit jättebra, förutom den sega träslöjden. Men jag hade Ullas mp3 och hon har så bra låtar. Så det gick bra tillslut endå. Slutade strax över två och var hemma vid tjugo över två. I väntan på att Cely skulle komma från franskan, så gick jag och UIla till caffet, vi köpte dricka, sjöng och skrattade som aldrig förr. Minns ni igår när jag skrev att jag skulle renskriva intervjun till så " Så levde man förr " arbetet.. Ah, jag tror faktist att jag skippar det idag. haha! Nej, men jag ska försöka att göera det senare. Inte för att jag har något viktigare för  mig. Men endå! Gud, jag är så lat.. Kan ju renskriva det på SOn imorgon..Vi får se! Nu ska jag sätta mig med godispåsen och kolla på TV. Vi hörs, puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0