090126

Hej! Dagen började med att jag var rätt så trött i morse och jag & Ulla kom försent till b-språket. Men vi kollade bara på film och Pernilla sa ingenting när vi kom in. Sedan hade vi .drott och då hade vi teori och sedan styrka. Efter det hade vi SO, lunch och bild. Bilden gick bra, Cely hjälpte mig. Hon är ju så bra på att rita. Efter bilden så hade vi Biologi. Jag & Amanda jobbade inte så mycket, ingen av oss orkade. Cely arbetade ifall bra. Våran vanliga biologi lärare, Martin hade fortfarande pappa dagar att ta ut, så vi har alltid vikarie på måndagar. Vikarien heter Daniel och ingen tar han på allvar. Tyckte så synd om honom, haha.. Men han var ifall rolig. Kom hem vid tjugo i tre, åt och nu kollar jag på TV samtidigt som jag bloggar. Jag är så trött, men inte så att jag vill gå och lägga mig. Bara allmänt trött för att det känns som att jag har så mycket att göra, men inte börjat göra något än. Jag håller inte reda på när jag har läxor längre. Måste ta och köpa mig en bok, som jag kan skriva in allt i. Jag har " Så levde man förr " arbetet och göra och prov i Kristna kyrkan nästa onsdag. Men endå känns det som att jag har ännu mer och göra, fast jag vet inte riktigt vad. Jaja, det ordnar sig. Som tur va, så har vi två veckor på oss att arbeta med " Så levde man förr " arbetet på SOn, sedan har vi lovet på oss att arbeta med det och få klart det. För att veckan efter lovet, så ska arbetet in. V.8 dvs... Så kanske dags att komma igång ännu mer med arbetet, för det ska bli så jävla bra! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0