090125

Hej på er! Det blev helt ändrade planer för kvällen, men det blev inte sämre för det. Jag var med Ulla och Cely till slut, två tjejer som jag älskar något enormt mycket. Vi var på Hemmakväll och köpte massa mums, sedan gick vi till Ulla och bara snackade om precis allt möjligt. Det var så mysig, kom hem för en liten stund sedan. Celys föräldrar ville att hon skulle hem, så då gick jag och hon hem samtidigt. Annars hade vi nog suttit där hela natten lång. Jag har skaffat en mobil och nytt nummer, så fyllde på med pengar inan. Så underbart, fyllde på med extra mycket pengar denna gången. Jag har lagt in mat i ugnen och det ska bli så gott att äta. Sedan ska jag nog gå och lägga mig, är ganska trött. La föressten in hårförlägningen inan, och det blev jättefint och mitt hår är så fruktansvärt svart. Jag älskar det. Vi hörs, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0