090124

Vattenpipa, tjejsnack, dricka, mumsmums och musik är chill som fan. Har varit en bra kväll/natt med Zarah och Steph. Dock blev jag så jävla trött av allt drickandet, men jag drack inte alls så mycket. Det är nog cidern, den gör mig alltid så trött och hängig. Usch! Vi fann även en vodka som låg gömd i ett skåp här hemma, så fick bli lite av den också. Annars vid två tiden så gick Zara och Steph vidare till Assberg och jag skulle gått och lagt mig. Jag är fortfarande jättetrött, och ska strax lägga mig var bara tvungen att slänga in ett inlägg om ikväll. Sitter just nu och kollar på någon film på TV, har sett den förut och den är helt okej. Har för mig att vi ska åka till Borås idag, men har ingen aning om när. Och, isf måste jag låna Samahs fritidskort och hon är hos sin pojkvän. Blä! Men en sak är säker, att om jag någonsin ska komma upp imorgon tidigt, om vi skulle åka, så måste jag hinna duscha mitt hår, platta det osv.. Och, det kan ta sin tid! Nu ska jag gå och lägga mig. God natt och puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0