090123

Hello! Jag ångrar inte att jag gick till skolan idag, för det har varit en super bra dag! Musiken var ju endå bäst, idag bestämde sig Bengt för att vi inte skulle spela eller sjunga alls. Utan vi skulle bara snacka i gruppen. Det var faktist roligt, många skratt och hur trevligt som helst. Men dock så tyckte inte vissa andra det och var hur sura som helst. Omoget! Med tanke på att vi alltid annars spelar. Och om vi inte gör det, så snackar Bengt första 40 minuterna och sedan spelar vi de sistas 40 minuterna som e kvar. Men att bli sur för en sådan sak är bara löjligt enligt mig. När jag kom hem från skolan, så skulle mamma, pappa och lillebroshan precis åka till Göteborg. De ska åka dit och sova över för natten bara. Kanske till och med blir att de kommer hem på söndag. Det återstår och se. Jag hade ifall missat en del på svenskan, så jag fick göra det jag hade missat hemma. Men gissa vad? Det var ju så äcklig mat i skolan idag, så jag åt inte alls och gjorde klart det jag hade missat på svenskan istället. Det kändes skönt och jag sa det till min lärare och hon sa att jag bara kunde lämna in det i hennes rum. Jag hade tyvärr ingen rast, så jag gick dit efter skolan, men då var hon inte där. Så jag får lämna in det på tisdag, då jag har svenska igen. Men skönt var det idag, dagen bara flöt på och allt gick så bra. Nu är jag och Zara ensamma hemma. Skönt! =) Vi ska strax till Systembet, om det fortfarande står på listan dvs.. Lyssnar just nu på Robert Pattinson - Let me sign. Oh, den låten är så vacker! Nu ska jag gå. Men vi hörs, puss och kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0