090117

Hello you! Igår efter Let´s Dance så hoppade jag in i duschen, och sedan pluggade jag lite SO. Efter det så gick jag och la mej, och då var klockan vid fem över elva. Jag blev riktigt förvånad över att jag skulle gå och lägga mig så tidigt på en fredag. Men jag var väldigt trött och hade inte direkt något bättre för mig att göra. Skulle ju gått ut med Zara och Steph, men jag tycker att det är så jävla kallt för att vara ute och gå nu. Tyckte ju redan att det var så kallt när jag bara gick hem från skolan. Nu är jag ifall uppe och klockan är bara kvart i tio. Men jag är hur pigg som helst och vädret ute är ju inte så pjåkigt heller, men det ser kallt ut. haha! Kollar just nu på " Ska du säga. " på TV3. Funderar på att kolla på någon film på internet eller något. Jag har tyvärr inte hittat min kamera än, har ingen aning om vart den tagit vägen. Den enda jag inte kollat med är broshan, så han kan ju möjligtvis ha den. Vill ladda upp en bild på min nya Peak mössa! Den är så fin. Gick in på Google och skulle kolla om den döck upp där när man sökte, men det gjorde den visst inte. Den är ifall blå/ljusblå. Vi hörs senare. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0