090115

Hej! Sitter just nu med Zaras laptop, snart kanske jag också har en. Den är ifall jättefin och jättebra! Laptop är ju det bästa som finns, vanliga datorer suger ju. Ifall min dator! Skoldagen har ifall varit jättebra, idrotten, hemkunskapen och b-språken var super bra idag. På idrotten hade vi volleyboll, hade ett jättebra lag och en fruktansvärt glad Johan. haha! På hemkunskapen fick vi laga mat med våra nya grupper. Jag har Victor, David och Joakim i min grupp. Det gick jättebra, maten blev god och vi var dem första som blev klara. Fick slutade tidigare, men väntade på Cely. På b-språken bjöd Pernilla oss på fika, vi satte oss i en ring och pratade om allt möjligt. Efter skolan när jag hade kommit hem, ungefär vid halv fyra, så åkte jag till Kinna och köpte tights. Skulle köpt jeans också, men hann inte kolla i alla affärer. Så jag ska åka in imorgon och kolla efter jeans. Måste ha nya, för jag har endast ETT par jeans som passar mig. Ah, ni läste rätt, ett par jeans ja. Det är mina mörka, söndriga jeans. Asså, dem ska vara söndriga. haha! Mina Lee och replay jeans har antingen blivit små, gått sönder eller fått någon fläck på sig så att man inte kan använda dem. Det är synd, mina Lee jeans tyckte jag om jättemycket, men så gick dem sönder mellan bena. Suck! Efter Kinna var jag och köpte glass, redbull, frukt cocktails ( stavas? ) och hudkräm. Jag ska kolla på TV eller någonting nu. Jag ska även klippa snelugg sedan, en mycket grovare snelugg än vad jag har. Samah ska också göra det! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0