090114

Hejhej! Idag har skoldagen varit okej, ville gå hem för att jag inte orkade med något. Men det vände ju sedan.
Började skoldagen med matte, svenska och sedan musik med musikgruppen. Efter det en lång rast, sedan SO, engelska och b-språk. Efter det så slutade jag, dvs halv tre. Men hade ett möte med min lärare och hur vi skulle lägga upp terminen och så. Min lärare är så snäll! =) Jag fick låna Ullas ipod, så det var gött att gå ensam hem med musik i örona. När jag kom hem, så ringde jag upp Zara för att kolla vad hon har för sig och när hon ska komma hem osv.. Sedan hoppade jag i duschen, och nu väntar jag på att maten jag lagt i ugnen ska bli klar. Jag åt faktist i skolan idag, första gången på denna termin. haha! Mamma hade köpt jättefina tights till mig & Samah. Hon älskar att köpa saker till oss och vi älskar att ta emot sakerna. Jag ska kolla om maten är klar nu, sedan kolla på TV. Ja juste, mitt läxförhör gick bra idag, vi fick ett papper där vi skulle skriva en sammanfattning av texten vi hade läxa i. Glosorna förhörde hon oss inte ens på. Blev ifall ett och ett halvt papper skrivet, så jag är nöjd. Vi hörs, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0