090113

Hej! Jag vaknade vid 6 i morse och var väldigt pigg. Hann till och med att äta frukost och sådant. Vid fem i åtta gick jag och hämtade Cely, sedan gick vi till Ulla. Jag kom ifall för sent till första lektionen, och min lärare blev lite rasande. haha! Jag sitter ifall nu i datasalen med Amanda, Cely och Josefine. Jag, Amanda och Cely håller på med en fördjupning i SO. Men arbetet ska lämnas in i maj, så vi har ungefär fem månader på oss att göra klart arbetet. Jag slutar vid halv tio, och då har jag tjugo minuters rast och sedan matte. På tisdagar har jag alltid matte med 9or.
Det är en bra film på TV3 idag, Steph du måste komma över idag. Var ett väldigt bra tag sedan! ( Jag hör av mig senare. )
Anledningen till att jag skriver här, är att jag inte har någon mobil och kan tyvärr inte höra av mig till någon.
Men vi hörs senare, puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0