090112

Hej! Ikväll är det premiär av Lipstick Jungle. Det känns lite som att det är som Sex and the City. Det är ju samma person som gjort Lipstick Jungle och Sex and the City. Men det verkar ifall vara likadant på något sätt, får liksom den känslan.
Men jag har hört att det inte är som Sex and the City, och av andra har jag hört att det påminner om Sex and the City.
Men det återstår bara och så, jag tycker ju om Sex and the City och Lipstick Jungle verkar ju även vara väldigt bra.
Jag pluggade engelska inan, i någon timma dessutom. Så nu har det fastnat lite och jag hoppas att det håller i sig tills på onsdag. haha! Jag är väldigt glömsk av mej, för er som inte vet. Men jag har ju imorgon på mej att träna också.
Samah ska sova hos hennes pojkvän ikväll, för att hon har ingen skola imorgon. Så det ska bli skönt och ha lägenheten för sig själv. Jag ska gå nu, men vi hörs imorgon. Ha en bra måndagskväll! Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0